niedziela, 2 grudnia 2012

Pudełka z pomysłem & Ozdoby świąteczne

.
W Polsce od kilku lat bardzo powszechny jest nowy trend- moda na RECYKLING. To świetna zabawa pobudzająca kreatywność i okazja do stworzenia własnego, wyjątkowego stylu, bycia trendy...i EKO.

Przedstawiam Wam pudełka dekoracyjne które poddałam recyklingu.
Obszyłam na zewnątrz tkaniną lnianą a w środku białą bawełną. Całość wykończyłam koronką bawełnianą i kokardką atłasową. W ten sposób zamieniłam zwykłe pudełka kartonowe w oryginalne pojemniki...



W oczekiwaniu na święta przystrajamy całe mieszkanie pięknymi dekoracjami bo Boże Narodzenie to magiczny czas w którym wszystko nabiera bajkowego znaczenia. Moje dekoracje bożonarodzeniowe wykonane są z czerwonego zamszu. Poduszki i skarpeta świąteczna wykończone  koronką i cekinami oraz  mikołajek wprowadzają świąteczny nastrój i potęgują radosną atmosferę.

 

                                                                                                                                                   

Brak komentarzy: