niedziela, 16 grudnia 2012

"Malowane meble" & "Przedmioty z duszą"

C. D.  przetwarzania zamiast wyrzucania.....

Często mamy stare, niepotrzebne drewniane meble, które nie wyglądają atrakcyjnie ale warto je odnowić...bo maja DUSZĘ !!!!

Odnawianie mebli to nie tylko dobre rozwiązanie ale przede wszystkim wspaniała zabawa.

Moją starą półkę, ramkę i tackę-ręcznie zrobioną pomalowałam na wzór starego, przecieranego drewna, dzięki temu teraz wyglądają naturalnie,ciepło i stylowo !!!

Użyłam odpowiedniej białej farby do drewna- matowej (oczywiście wodnej), pędzla i wałka z gąbki.

EFEKT MALOWANY!!!!!

Już niebawem pokażę Wam resztę odnowionych rzeczy z drewna i wikliny.....

 


 

       


To co dodaje wnętrzu uroku....dodatki

Z dużego białego haftowanego obrusu, który leżał dość długo w szufladzie, uszyłam trzy małe woreczki które wiszą teraz na półeczce oraz  bieżniczek.  Podobne rzeczy znajdowały się kiedyś u mojej kochanej babci na wsi :) 



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

This is very fascinating, You're an overly skilled blogger.
I've joined your rss feed and look ahead to in quest of more of your wonderful post.
Additionally, I've shared your site in my social networks

Feel free to surf to my blog look what I found

Anonimowy pisze...

I am regular visitor, how are you everybody? This article posted at this website is in fact
nice.

My site - test undecanoate