piątek, 19 października 2012

Poduszki ozdobne


Chciałabym zaprezentować przepiękne PODUSZKI OZDOBNE z różnorodnych tkanin. Cechuje je bardzo dobra jakość materiału oraz świetne i nowoczesne wzornictwo.
Większość poduszek szyję z nowych tkanin zakupionych w sklepie, ale niektóre poduszki są przerobione z szali, z zasłon, bieżników ażurkowych a nawet ze swetrów .

Uważam że PODUSZKI OZDOBNE są wspaniałym elementem uzupełniającym wnętrze każdego mieszkania. Wystarczy odrobina pomysłu i kawałek tkaniny a można stworzyć ciekawą poduszkę.
Jeśli masz pomysł zawsze możesz do mnie napisać i podzielić się nim a napewno pomogę Ci go zrealizować.
 


Polecam PODUSZKI Z ORGANZY najbardziej luksusowej tkaniny, o wymiarach 40x40cm.Poszewka ozdobiona jest dekoracyjnymi wiązaniami zakończonymi szklanymi koralikami lub błyszczącymi tasiemkami oraz kwiatem wykonanym z tej samej tkaniny a wkład obszyty jest dekoracyjną tkaniną.








Poduszki w kwiaty i paski







Poduszki ze sztruksu




Poduszki atłasowe z wykończeniem ażurkowym




Poduszka z tkaniny wełnianej


                                                        Poduszki z błyszczących tkanin




Poduszki przy których nic się nie da ukryć :)


Poduszki z kwiatuszkami




Poduszka z ozdobnymi troczkami




Poduszki które ozdobiłam serwetkami  ażurkowymi...



1 komentarz:

Marta Słomiak pisze...

Poduszki dekoracyjne https://senpo.pl/poduszki są bardzo ładne i jestem zdania, że w każdym mieszkaniu sprawdzają się idealnie. W szczególności jak prezentują się tak dumnie na łóżku czy kanapie. Ja jestem ich wielka zwolenniczką i myślę, że każdy z nas lubi poduszki :)