piątek, 19 października 2012

Ażurkowe klosze

Bardzo podobają mi się elementy dekoracyjne wykończone ażurkiem. Często powracam myślami do czasów dzieciństwa, kiedy spędzałam wakacje w domku u mojej babci na wsi. Tam pomieszczenie miało niepowtarzalny,piękny wygląd. Białe ściany wybielone wapnem ,biały piec i kredens, na ścianach makatki ręcznie malowane. W okienkach firaneczki z haftem ażurkowym i dookoła dużo serwetek ręcznie haftowanych.....Te wspomnienia zainspirowały mnie i postanowiłam zrobić klosze ażurkowe.

Jedne klosze są całe pokryte beżowym ażurkiem ze wzorkiem kwiatowym. Kolejne klosze mają nie co inny wygląd, ponieważ wycięłam w nich ciekawe wzory i podkleiłam tkaniną ażurkową.
Wszystkie wyglądają niepowtarzalnie.
Polecam również poduszki wykończone tym samym ażurkiem :)







Brak komentarzy: